iphone 13 pro max price - iPhone 13 Pro Max Review

 

iPhone 13 Pro Max

Rs. 293,999

iphone 13 pro max price -






مطلب ایک اور مزاحیہ طور پر بہت بڑا آئی فون

اور اس سال سب سے بڑا اور تیز ترین
ان سب کا سیب بنانے والا یہ یہاں ہے۔
iphone 13 pro max یہ ایک اسمارٹ فون ہے یا؟
کیا یہ صرف ایک ناقابل یقین حد تک چمکدار گھر ہے؟
اینٹوں اور زیادہ اہم بات یہ ہے کہ کتنے؟
میری اولاد کو کیا مجھے آف لوڈ کرنا پڑے گا۔
سیاہ نیٹ اصل میں برداشت کرنے کے لئے
آئی فون 13 پرو میکس شروع ہوتا ہے۔
سے
1049 کوئڈ سم مفت یا آپ اسے حاصل کر سکتے ہیں۔
36 مہینے پر 54 روپے ماہانہ سے
ووڈافون سے معاہدہ جو بہت مہربان ہے۔
مجھے یہ جائزہ بھیجا ہے سیمپل چیئرز ووٹر
اب میں iphone 13 کے ساتھ کھیل رہا ہوں۔
دیکھنے کے لئے ابھی کچھ وقت کے لئے پرو میکس
اگر یہ واقعی اس کے قابل نہیں ہے۔
خاص طور پر سستی پوچھ قیمت تو
یہاں میرا گہرائی میں آئی فون 13 پرو میکس ہے۔
جائزہ لیں اور تازہ ترین میں سے ایک سے اور
سب سے بڑی ٹیکنالوجی برائے مہربانی سبسکرائب کریں۔
اور اس نوٹیفیکیشن کی گھنٹی کو دبانا
خوش آمدید اب سب سے پہلے ہمیں خطاب کرنا ہے۔
حاصل کرنے کی بڑی خرابیوں میں سے ایک
پرس سے پرے یہ فون خالی اور
یقینا سیب کی قیمت واقعی میں دکھائی دیتی ہے۔
اس روایتی آئی فون ڈیزائن کی طرح
کیونکہ میں واقعی پریشان نہیں تھا
اسے بالکل یونک میں تبدیل کریں تاکہ 13
پرو میکس کسی طرح کی طرح لگتا ہے۔
renic وقت میں کھو گیا میرا مطلب ہے کہ یہ یقینی ہے۔
سستی لیکن یہ کہ کم از کم میں ترتیب دے سکتا ہوں۔
کسی حد تک آپ آسانی سے معاف کر سکتے ہیں۔
اسے ریٹرو کے طور پر بنائیں لیکن آئی فون 13 پرو
زیادہ سے زیادہ اس کے ساتھ ساتھ صرف ناقابل برداشت ہے
chunky براہ راست کنارے ختم خراب ہے
چھوٹے آئی فونز پر کافی ہے لیکن یہاں
چیز کا سراسر سائز پلس
حقیقت یہ ہے کہ یہ کافی چوڑا لڑکا بھی ہے۔
یہ کلچ کرنے کے لئے واقعی غیر آرام دہ بناتا ہے
اور یہ اس سے پہلے کہ آپ شروع کر دیں۔
اس کے خوفناک وزن پر غور کریں
چیز کیونکہ پرو میکس کا وزن ہوتا ہے۔
240 گرام جو زیادہ تر گیمنگ سے زیادہ ہے۔
اسمارٹ فونز سنجیدگی سے اگر میں بھول جاتا ہوں۔
میری بیلٹ پہن لو اور میں اس برے لڑکے کو پھسل دیتا ہوں۔
میری جینز کی جیب میں پھر بنیادی طور پر
میری پتلون میرے ٹخنوں کے آس پاس ہو گی۔
محض سیکنڈ جو منصفانہ ہونا ہمیشہ ہوتا ہے۔
پولیس کے آنے پر ایک اچھا بہانہ
اور ڈیزائن کے ساتھ میری آخری تعریف
یہ رہا وہ چپکنے والا کیمرہ لینس
جو نہ صرف پہلے سے ذہن میں اضافہ کرتا ہے۔
بوگلنگ chunkiness لیکن اس کا مطلب بھی ہے
کہ آئی فون 13 پرو میکس نے ہلچل مچا دی۔
آس پاس مجھے اس وقت زیادہ پسند ہے جب یہ فلیٹ ہو۔
اس کی پیٹھ پر اور آپ اسکرین کو اس طرح پوک کرتے ہیں۔
اچھی طرح کے مطابق اصل مواد کے لئے
ایپل کے اپنے آئی فون 13 پرو کو بلر کرنے کے لیے
میکس سرجیکل گرڈ سے بنایا گیا ہے۔
سٹینلیس سٹیل اس میں دھندلا ختم ہے۔
پیچھے کے ارد گرد اور پھر ایک اچھا چمکدار سا
وہاں کے کنارے کے گھوڑے کا سرہ ہموار ہے۔
لیکن چکنائی کے خلاف معقول حد تک مزاحم
پرنٹس بھی اور اب تک صفر ہے۔
ٹوٹ پھوٹ کی نشانیاں یہ یہاں ہے۔
سونے کا ماڈل جو شکر ہے بھرا نہیں ہے۔
90 کی دہائی کے ہپ ہاپ بلنگ پر یہ ایک سے زیادہ ہے۔
ذاتی طور پر آنکھ کی کوشش پر ٹھیک ٹھیک آسان
مجھے یہ پسند ہے لیکن اگر یہ نہیں بج رہا ہے۔
آپ کی گھنٹی ہم آئی فون 13 بھی پکڑ سکتے ہیں۔
سلور گریفائٹ یا نیلی قسم میں پرو میکس
شرم کی بات ہے کہ آپ اسے اس میں اٹھا نہیں سکتے
خوبصورت سرخ رنگ جو آپ کچھ حاصل کر سکتے ہیں۔
چھوٹے ڈنکئیر آئی فون 13s میں
لیکن یہاں کے طور پر سکرین کے لئے اچھی طرح سے ہے
سیب کی سیرامک ​​شیلڈ میں لیپت جو
مبینہ طور پر کسی بھی اسمارٹ فون سے زیادہ سخت ہے۔
گلاس وہاں سے باہر اور اب تک کافی مقدار کے بعد
استعمال اور اس سے نمٹنے کی کافی مقدار
واقعی ایک بہت منصفانہ دعوی لگتا ہے
ایک بھی خراش یا خراش نہیں ہے۔
حقیقت کے باوجود اس ڈسپلے پر سب
میں اسے اسی جیب میں ڈال رہا ہوں۔
دوسرے اسمارٹ فونز کی طرح جب میں باہر گیا ہوں۔
اور اس طرح کی پسند کے برعکس
samsung galaxy s21 اسکرین آپ کے پاس نہیں ہے۔
اسکرین کو ہلانے کے بارے میں فکر کرنا
اس پر محافظ اور بہت زیادہ پسند کرتا ہے۔
وہاں سے باہر دیگر پرچم بردار اسمارٹ فونز
iphone 13 pro max بھی ip68 واٹر اور ہے۔
دھول مزاحم تاکہ آپ لے سکیں
غسل جاکوزی کو شاور کریں کیونکہ اگر
آپ اس چیز کو برداشت کر سکتے ہیں جو آپ کے پاس ہے۔
ممکنہ طور پر کم از کم ایک گرم ٹب ملا
کہیں آپ کے گھر میں اب سافٹ ویئر
اور میں ہمیشہ لوگوں کو اس سے بچنے کا مشورہ دیتا ہوں۔
نیا آئی فون خریدنا یا اپ گریڈ کرنا
ios کا تازہ ترین ورژن جب تک کہ وہ نہ ہوں۔
اس وجہ سے کم از کم ایک مہینے کے لئے
کیڑے glitches کے سرپلس ہونے اور
دوسری پریشانیاں جو ہمیشہ پیدا ہوتی ہیں۔
لوگ ہمیشہ حیران ہوتے ہیں جب
آئی او ایس کا لٹ ورژن ایک ہوتا ہے۔
میں بالکل بگڑے ہوئے ڈراؤنے خواب نہیں ہوں۔
واقعی یقین ہے کیوں واضح طور پر بہت مختصر
یادیں واقعی اور ہاں یقینی طور پر کافی آئی او ایس
15 کو مسائل سے چھلنی کر دیا گیا ہے۔
آئی فون 13 پرو میکس پورے ایک ماہ بعد
لانچ اب بھی ہر ایک پاگل buggers ادا کرتا ہے
اب اور پھر صرف لاک اپ اور ضرورت ہے۔
دوبارہ شروع کریں یا کچھ بھی لیکن آپ جانتے ہو کہ دیں۔

1 Comments

Previous Post Next Post